Vesmír vyhoví každému našemu přání!

25.07.2014 18:59

   Pocity osvobození, hrdosti na sebe samé pro krok, který jsme učinili, abychom rostli, jsou k nezaplacení. Tím krokem může být cokoli – vyhledám odborníka, který mi může pomoci, půjdu na terapii, rozhodnu se být sám sebou, začnu meditovat a naslouchat vnitřnímu vedení, odpustím tomu, kdo mi ublížil…
 Dovolme si být skutečně šťastní, jen tak můžeme mnoho změnit. Začínáme u sebe, tím měníme nejen své blízké okolí, ale i celý svět. Stále je co řešit. Když už se zdá, že jsme odkryli a uzdravili jednu svou bolavou část a už bude dobře, vynoří se další.  Je nám dáno jen tolik kolik dokážeme unést. Každý okamžik, lekce je dokonalý tak, jak je. Vnitřní přirozená touha po růstu nás vede dál po stezkách života do všemožných zákrut, po serpentinách, občas do slepé uličky. Je to jako hra. A kdo určuje pravidla? Přeci my sami.
  Před narozením si naše Duše načrtla hrubý nástin důležitých mezníků, dohodla se s dalšími Dušemi, které potká, aby mohla uzdravit, co je třeba. Jsou to naši bližní, děti, partneři, rodiče, přátelé, ale i kolegové, šéfové..
  Život je jako barevná pouť se spoustou atrakcí. Chcete se neustále motat v kruhu bolavých zkušenosti? Prosím! Jak je libo! Běžte na kolotoč! Točte se stále dokola! Chcete být šťastní a osvobozeni od svazujících pout? Prosím! Jak je libo! Svezte se na horské dráze a tak jako ona má svůj začátek a konec, i Vy můžete vystoupit a ukončit své utrpení. Není nutné opakovat tuto šílenou jízdu znovu a znovu. Záleží jen na Vás! Vesmír vyhoví každému Vašemu přání!
Sama jsem toho důkazem:
Bylo by snažší nechat se manželem umlátit k smrti?
Vzdát to, když jsem po rozvodu zůstala sama s dětmi, bez práce, domova a peněz?
Nebo se zabít ve chvíli největšího zoufalství a myšlenek na sebevraždu, když mi exmanžel unesl děti do dalekého Íránu?
    Mohla jsem se 1000x vzdát, ale já se rozhodla bojovat, nevzdávat se naděje a následovat volání svého srdce. Dnes jsem šťastná, obklopena svými dětmi a  s partnerem, který mě miluje a respektuje stejně, jako já sebe miluji a respektuji. Svou prací a službou pomáhám druhým. Živím se tím, co mě baví. Stále mám na čem pracovat, ale s čistým svědomím mohu říci: stálo a stojí to za to. Vše, čím jsem si prošla mě posílilo.
Vpravdě není nic, co by Vás mohlo zastavit, pokud se tak sami nerozhodnete!
Když jsem to dokázala já, můžete i Vy!

S láskou,

B.

Zpět

© 2018 Všechna práva vyhrazena. Blanka Chakoshpour

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode