Jedeme dál

15.10.2012 11:50

..aneb jsou starosti opravdu starostmi (problémy) a nebo jen indikátory naší vzdálenosti od vysněného stavu?

Kdykoli se dostaneme na stranu vah, kde převládají negativní pocity, snažme se vrátit zpět k těm příjemným. A to co nejrychleji.

 

Protože ten, kdo se snaží být Tvůrcem svého života, moc dobře ví,

že právě jeho pocity a myšlenky určují, kde bude zítra !

 

To, kde jsme dnes, je výsledkem našich včerejších myšlenek a kde budeme zítra? Záleží jen na nás.

Na co právě myslíte? Co zažíváte? Jak SE CÍTÍTE? Pokud to není úplně ono, najděte jakýkoli způsob, jak se cítit lépe. Někdy, když se necháme strhnout negativitou, sebelítostí a starostmi, může být velmi obtížné vrátit se zpět.

Mně osobně v takových chvílích pomáhá např. inspirující kniha, film s dobrým koncem, zaběhat si, poděkovat, zasmát se. Prostě cokoli, co pomůže přesměrovat pozornost. Protože jak jistě víte, na co se soustředíme, to roste.

Úžasným lékem je právě humor. Umět se zasmát sám sobě. Naposledy jsem se pobavila při synově hlášce, když jsem kolem něj proběhla jen tak :)

Zadíval se na mne a s dětskou bezelstností povídá:

"Mamíí, ty máš plsa jako bužty !"  (ano, rozuměli jste dobře.. r a ř mu prostě moc nejde) :)))) věřím, že jsem Vám právě pomohla zvednout náladu.. A já jsem ráda, že alespoň synovi připomínám něco k snědku, to je taky poklona, ne ? :) Od chlapa!

 

Žádný problém není neřešitelný a nikomu nebylo naloženo více než dokáže zvládnout. Vím to. 

Život je ve své podstatě velmi, velmi jednoduchý.

 

Jediná Vaše i moje "starost" by měla být CÍTIT SE DOBŘE !

 

Zpět

© 2018 Všechna práva vyhrazena. Blanka Chakoshpour

Vytvořte si web zdarma!Webnode