Příběh z praxe - Zuby a hladomorna

05.11.2014 13:04

Klientka s velkými problémy se zuby již od dětství.
 
Slovy klientky:
 
I když mi zubař opakovaně čistil zubní kanálky, znova a znova se mi dělali zápaly kolem kořenů zubů. 
Hledáme příčinu. 
Jdu do svého nitra. 
Ocitám se v místnosti a na sobě mám krásné šaty s širokou sukní,  krásně zdobenou. Točím se v ní a užívám si, jak jsem krásná. Najednou mě rozbolely zuby. V tom ke mě přiběhla máma a nutí mně, abych to vydržela. Ukazuje mi krásného mladíka. Vysvětluje mi, že je z dobré rodiny a bohaté a evidentně i já se mu líbím. Kdyby mi ten zub vytrhli, zásnuby by zrušil. Kdo by chtěl ženu bez zubů?  Po  svatbě to bude jedno. Jen vydržet... poslechla jsem ji. Bohužel. Než došlo ke svatbě, zápal se mi rozšířil do hlavy a já umřela... vše jsme vyčistili. 
Najednou je mi zima. Ležím v hladomorně. Jsem přivázána a mučí mě tím, že mi trhají zuby. Zdravé zuby. Všude je krev. Jsem se smrtí smířená. Vše jsme vyčistili a prosvětlili. 
Vracím se zpátky do přítomnosti...
 
 
Blanka Chakoshpour
regresní terapeut, kouč a lektor
 

Zpět

© 2018 Všechna práva vyhrazena. Blanka Chakoshpour

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode